קובי פינקלר / רשמי מסע • קובי פינקלר עם המפוחית המצמררת בקרקוב - רדיו קול חי / הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

קובי פינקלר / רשמי מסע • קובי פינקלר עם המפוחית המצמררת בקרקוב - רדיו קול חי / הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי?

כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: — קובי (@kobifin53) may 19, 2021.

תרבות ותיירות בירושלים - ערוץ 7
תרבות ותיירות בירושלים - ערוץ 7 from a7.org
לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. (רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד.

בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים.

״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה: אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם.

קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ.

צפו: קשת, תילים ומרחבים בלב הגולן - ערוץ 7
צפו: קשת, תילים ומרחבים בלב הגולן - ערוץ 7 from a7.org
כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה: כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר: קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה.

קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור:

אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. כל הכתבות של קובי פינקלר. בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה:

לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. קובי פינקלר בתגובה צייץ בטוויטר: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם.

טיול שבועי עם קובי פינקלר • אל מסתורי יער בן שמן - רדיו קול חי
טיול שבועי עם קובי פינקלר • אל מסתורי יער בן שמן - רדיו קול חי from www.93fm.co.il
הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר.

״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״.

אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. קובי פינקלר בתגובה צייץ בטוויטר: בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post